Project details
Opdrachtgever
Philips
Bereik campagne
10K unieke views
Category
Online promotion
De vraag die antwoord nodig had: “Wat is Philips Lumea en wat is de beste manier om de doelgroep te bereiken?” Philips wilde haar doelgroep informeren over hoe zij de Philips Lumea op de juiste manier kunnen gebruiken. Hot Pink Media heeft drie grote influencers ingezet om instructie video’s te maken over het gebruik van het apparaat. Naast de volgers van de influencers, zijn de video’s ook gedeeld met een extra groep vrouwen tussen de 20 en 49 jaar oud. De video’s zijn daarnaast geplaatst in een influencer ad via ons Fashion and Beauty netwerk. Hierdoor is het bereik meerdere keren vergroot. De engagement binnen deze campagne lag 6 keer hoger dan onze benchmark. Alle video’s zijn drie keer meer bekeken. De nieuwe influencer ad had een CTR (click through rate) van 0,6% wat hoger was dan onze benchmark van 0,3%. De artikelen die op de blogs gepubliceerd waren hadden 17% meer views dan de benchmark. Een succesvolle campagne dus!
Foto: eigendom van BeautyLab.