Project details
Opdrachtgever
Chiquite
Bereik campagne
516.289 uniek bereik
Category
Online promotion
Wie kent Chiquita niet? Dit is hét bananenmerk dat bij bijna heel Nederland op de fruitschaal te vinden is.
Wat alleen niet veel mensen weten is dat het merk ook voor duurzaamheid staat. Met deze campagne moest dit op een luchtige en speelse manier naar voren gebracht worden. Geel en blauw maakt groen was het startpunt wat verwijst naar de gele bananen en de blauwe sticker van Chiquita. De Influencers laten zien dat als je de kleuren combineert er inderdaad een nieuwe kleur ontstaat. Dit hebben zij ieder op hun eigen speelse wijze onder de aandacht van de doelgroep gebracht.
Marit Brugman: 341.000 volgers // Larissa Verbon: 61.300 volgers // Jipp Heldoorn: 83.200 volgers // Manon Tilstra: 232.000 volgers // Pauline Wingelaar: 69.600 volgers // Jolien Puype: 133.000 volgers // Francisca van der Mast: 81.400 volgers // Serena Verbon: 117.000 volgers // George Chvojka: 37.700 volgers